10/11; torsdag

Min bästa tid är nu... med en kaffekopp, sovande Sigge rastade hundar, med en bok... Men det finns många bra stunder - en ridtur, en lekstund, en mysstund i soffan... Allt har sin tid... Men ibland känns det som om jag längtar för mycket efter Något annat - något längre fram, att jag glömmer att njuta på vägen. Påminner mig själv om det. Älskar ju detta Livet. Igår blev Sigge ett halvår. Ett halvår! Igår lämnade jag in lapp om fortsatt ledighet - men från och med feb/mars ska jag börja jobba på fredagar. Tyvärr verkar det som om det blir fysik och teknik... Som om det inte är nog ångestframkallande att tänka att man ska Börja jobba... Men det kommer bli kul oxå - jag gillar mitt jobb. Och Anders vill gärna vara hemma lite. Och det kan jag förstå! Igår var Sigge på BVC. 9100g och 71cm. En kurva över "normalkurvan" på såväl längd som vikt. Och så sa hon att det bara är att bestämma när han inte ska få mer mat på nätterna - han Behöver inte det... Anders jobb! Tuffa nätter. Klara är fortfarande väldigt hostig - det blir liksom inte bättre... Jag har ont i min kropp - nacke, tumme... Dricker Can jang och hoppas att det inte blir något av förkylningen som lurar i vassen... Idag kommer Anders hem från Köpenhamn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback