13/11; söndag

Helgerna går så fort - ja alla dagar egentligen... Ridning fredag, lördag, söndag. Klara kalas i fredags kväll, ridning lördag (hon trillade av, men det gick bra), Anders kalas i går, tennisbanefix idag. Och så farsdagmiddag i Moheda för oss alla idag. Sigge har druckit välling - nu är det inte mycket amning kvar. Jag ammade för första gången idag precis nu när han kröp ner i sängen. Och så äter han ju en del på nätterna - det får vara nästa projekt, Anders projekt... Sigge kryper, och det går fort! Nu ligger barnen i sina sängar och Anders spelar tennis.
Jag tänker på Mia och Jonas som har mist sin fina Doris. Jag tänker på andra vänner som behöver en kram, en hand att hålla i, lite energi. Jag tänker på er... Ni finns i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback