24/11; torsdag

Idag packade jag iväg killarna och mig till vårdcentralen, vidare till röntgen och sedan akuten. Gipsad och klar på två timmar! Handen i gips. Isotopröntgen senare. Jag sa nog inte riktigt hela sanningen till läkarna... inte hur mycket jag har ridit eller hur länge det faktiskt har gjort ont... Nu är det ju egentligen inte värre än vad det har varit de senaste veckorna, det gör ju liksom lika ont, kanske hamnar jag inte riktigt lika ofta i lägena?! Och jag ska försöka att hålla mig borta från ridningen, åtminstone över helgen, bara ta in och ut ett par gånger i helgen... Det vill bli bra... Just nu känns det lite trist. Eller mycket. Men snart kommer farmor och farfar - farmor har lovat lussebak! Och ikväll kommer Anders hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback