3/11; torsdag

Det som var en jobbig kväll igår - blev en supertrevlig kväll med goa vänner och 13 barn. Anders kom strax efter oss. Och hem kom vi samtidigt. Idag har jag lämnat barnen på teleborg, ridit en lång runda (Sigge sov hela tiden), hem och duscha, hämta barnen och få lunch på köpet - Klara skulle shopa med Marianne och stannade kvar i stan. Linus, Sigge och jag åkte hem - städa (jävla grusgång - jag har faktiskt kommit på ett antal förslag till nissarna: a) fixa grusgången, b) fixa städhjälp åt oss och sälj hundarna c) köp ett Stort antal klädesplagg till vår lilla snigel (Sigge) som slemsuger hela vårt golv några gånger per dag) och fika och slappa framför Grey, läsa en bok och vänta på idrottsskolan... Anders ska ut med jobbet ikväll. Jag har ont i min kropp - en bråkande tumme, en hoppande käke och en värkande rygg - är de största bekymren just nu. Ja Hanna, jag tar nyponpulvret och hoppas på mirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback