1 september; torsdag

Sigge och jag har varit på massage. Han chockade alla genom att åla sig fram ca tre meter! Persisk matta is the shit! Plötsligt när jag satt där kände jag igen en mamma... Jag hade träffat henne förra veckan med. Men plötsligt förstod jag vem hon var... En gammal elev. Hon gick i sjuan när jag blev mammaledig med Linus! Hon är typ 18,19 år... Hon är där med sin mamma. Jag kände mig plötsligt gammal. Eller är hon bara ung? Jag är dessutom den enda i gruppen som har barn tidigare - och dessutom två barn tidigare...
Vi fortsatte sedan till stallet för städning och fix, innan det var dags att hämta barn. Ikväll är det bad för Linus i varmbassäng, Anders har innebandyträning - och ja, sen är det nog kväll...
Dagen igår rättade sig till - jag fick min dammsugare, och jag fick rida. Nu väntar tuffa, ensamma dagar - Anders ska på kickoff fredag till lördag, sedan åker han till Kiev söndag till tisdag, och på onsdag följer vi med när han jobbar i Danmark och på fredag sluter familjen Åkesson/Carlsson upp för Legoland och Lallandia.

Kommentarer
Postat av: Linda O

Nu har jag lagt Leon i hårdträning. 3 m! Inget mer daltande här hemma, inte! Kram

2011-09-01 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback