4/9; söndag

Helgen har varit späckad. Anders avslutade kickoffen lite tidigare för att sluta upp på ridningen, vi fortsatte sedan till McDonalds och tennisträning, vi fikade sedan med Marianne och Hanna och sedan red jag - vilket tog längre tid än beräknat eftersom Emil kom hem med sin nya lilla häst, och de andra skulle med på en tur och för att en häst blev tokhalt när vi bara kommit en liten sträcka, och för att Esther blev sjuk på turen... Hem kom jag, lördagsmys och sedan åkte Anders tidigt på morgonen igen. Denna gång mot Kiev. Jag städade, bytte i sängarna och körde K till Ida - de skulle leka och gå på bio, sedan skulle Linus till Anja på kalas - jag fick en lång stund i den varma solen på trappan, sedan hämtade vi K igen. Vi åt och badade och nu har barnen lagt sig - det har börjat regna - och jag sitter och äter godis. <br/>
Titta på den här filmen från Ung cancer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback