13/1; fredag

Äntligen har jag fixat appen så att det kanske blir enklare att blogga från telefonen.
Idag verkar dock inget enkelt. Natten kan vara den sämsta någonsin med våra tre barn! Kanske har Sigge också ont i halsen, precis som Anders och jag? Men nu har resten av familjen lämnat oss, solen skiner, jag sitter i soffan och dricker kaffe, Sigge pysslar runt - kanske blir det en bra dag?!
Igår när jag körde in till stan försökte jag tänka ut bensinkortskoden. Jag lyckades även om den inte kändes rätt... Sedan gick jag in på Apoteket, men fick inte fram sigges födelsenummer. Började med fel dag, fortsatte med fel dag... Fel fyra siffror... Och avslutade med fel kontokortskod... Undra vad tjejen i kassan tänkte....
Linda och jag idkade lattemammor i gallerian. Och så köpte jag några födelsedagspresenter till vår, snart, sexåring. Idag är det min morfars födelsedag... Tänder ett ljus och tänker på honom.
Bad, tennis och innebandy avslutade kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback