18/3; söndag

Nu får det bli ett snabbt söndagsinlägg... jag orkar inte er än så idag. Dagarna har gått i ett. Jag har jobbat - det har mest varit kul. Och så har jag rättat två klasser nationellt prov i kemi - jag hoppade av den anledning över fotbollscup i Moheda idag för Klaras lag. De vann! Klara gjorde 4 mål! Ridit en del - bland annat en långrunda på ca 3mil (lite irriterad blev jag dock över att inte känna någon träningsvärk alls, men kul var det), ett par mysrundor och något dressyrpass har det blivit. Det har varit tennisträningar, fotbollsträningar, idrottskola, möten och ridlektioner i en salig blandning. Ikväll var jag på musikal i kyrkan som Klara var med i. Sigge har blivit snorig. Fyrhjuling, har efter något år, blivit lagad och körd, och gått sönder igen... Nu är det tid för återhämtning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback