4/11; söndag

En härlig höstlovsvecka går mot sitt slut. Ishallsbesök, shoping, besök hos frissan, umgänge av goa vänner i olika omgångar, simhallsvistelse och pållar... Jag har träffat den lille känslige TS ett par gånger den här helgen. Han som är svår att övertyga om att människan i grunden är god. Igår kände jag mig mest som en spindelman när jag tömkörde honom - idag gick det betydligt bättre. Jag hade bättre koll på grejerna och TS var mindre misstänksam mot tömmar... mot mig. En liten bit på väg mot ett bättre förhållande? Igår kändes det som om jag ville ge upp projektet, som om jag var fel människa för uppdraget... Idag kändes det inspirerande och mer rätt. Tiden får utvisa... Vi går ge det tid. Tid som finns?
Imorgon ska ekorrhjulet snurra igen. Farmor och farfar får rycka ut för att få ihop vardagen - Anders ska till Malmö/Köpenhamn ett par dagar, jag ska ha utvecklingssamtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback