4/9; tisdag

Ledig dag - då jag lämnade barnen (alla utom Sigge), var hos optikern och banken, sprang ut och in i några butiker och städade, innan det var dags att hämta Limpan igen. Ikväll blir det en ridtur. Och imorgon är det jobbdag igen. Jobba. Pausa. Jobba. Jobba. Jobba. Pausa. Pausa. Dagarna. Kvällarna. Nätterna. Det går så fort. Och det märktes att jag nästan (sånär som på en timme) var vaken ett dygn mellan lördag och söndag - först en distansritt och sedan en kräftfest med dans in i natten. Jag önskar att jag hade lite mer tid för vänner - det finns många som jag saknar lite väl mycket nu, som jag har träffat alltför lite på sista tiden. Ingen nämnd, ingen glömd - men ni är många, och ni är inte glömda, inte bortvalda, inte ersatta... Men jag hoppas att ni har det bra - lever era liv, älskar och har det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback