22/1; tisdag

Idag blir det ett snabbinlägg från kanten så att säga... Livet rullar. Sigge börjar likna sig själv. Han fick en penicillinkur i fredag på grund av öroninflammation. Vi hade kalas för Linus i lördags på Leos, och på kvällen kom lite släktingar - med sedvanliga semlor. Jag hann rida. I söndags hade vi lite fika/skridskobesök av Åkesson/Carlsson... Och Eric och sandra fick en lite flicka. På mormors födelsedag - hon blev 92 år. Och Leons födelsedag - han blev 2 år. Och jag längtar tills vi får träffa henne. Snuffa bebbe. Ja, livet rullar. Igår passade farmor och farfar Sigge, så att han fick vila upp sig en extra dag. Idag är vi ju lediga. Och imorgon hoppas vi att han är så pigg att han kan stå emot några baciller på dagis. Nu väntar vi hem pappan - och då möts vi i dörren, en snabb puss, innan jag beger mig mot stallet. Lite tid för kropp och själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback