2/10; tisdag

I augusti var det fullt upp. Jag tröstade mig med att det nog skulle lugna ner sig i september... Nu är vi inne i oktober... Imorgon åker jag till Polen för att vara med på två distansrävlingar... Anneli ska rida - en av hästarna är estrella, det är hennes första 16mil... Det mesta som händer är roligt, men jag är lite rädd att inte hinna med... Det är många beslut som tas varje dag. Många bollar i luften. Mycket logistik - så mycket vissa dagar att andra troligtvis hade struntat i att försöka...
Just nu är det den lugna stunden på dagen, jämte Sigge som försöker komma till ro - som testar Oskars napp som han har glömt här, som testar om båda fötterna får plats innanför mina byxor, som har fått höra saga och som pratar om Oskar, Linnea, Ella, Sigge... Och som sakta blir lugnare och får en tyngre andhämtning, gosar med sin tröja och mössa, gose och apa... Och jag kan inte göra något annat än att ligga och mysa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback