21/9; lördag

Andetagen blir tyngre och tyngre hos lilleman. Så fridfullt att ligga jämte honom och summera dagen. Jag och amigo tog vårt pick och pack och lastade in oss i bilen för rökullaritten tillsammans med Madde/nalle och supergroomen Kim! Backe upp och backe ner... 50km. Vi red hand i hand över mållinjen, men förlorade med en noslängd. Vi blev trea. Lite trötta. Mycket nöjda. Och efter att ha tagit ett par munnar vin och ett par räkmackor som farmor hade fixat så känner jag mig rätt klar med den här dagen. En dag full av logistik som inte hade funkat utan farmor och farfar - tack! Anders har spelat golf och vunnit. Linus har tränat hockey och klara är på bio med en kompis... Nu längtar jag efter lugn. Jag behöver det. Min kropp behöver det. För trots att jag vill - så säger kroppen ifrån. Benet domnar och sover ständigt och jämt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback