2/9; måndag

Dagarna går så fort. En fantastisk rolig helg har passerat - med dubbla kräftskivor med nya och gamla bekantskaper. Dressyrträning. Långritt. Jag försöker fylla dagarna med det som jag mår bra av. I mitt huvud finns vännen som mår dåligt. Jag försöker ta vara på det jag har. Mitt viktiga. Ändå hinner jag såklart inte med alla som jag tycker är viktiga... Det finns så många fina. Jag försöker rida och hålla igång - trots att benet somnar och domnar näst intill jämt nuförtiden. Linus växer med sina uppgifter - han packar gympapåsar, gör läxor och berättar vad han har gjort, försöker läsa och skriva. Och jag försöker säga till mig själv, mina barn och mina elever - att good verkligen är good enough. Att man strävar efter mer, men kan vara nöjd med mindre - om man har försökt och gjort sitt bästa. Nu ska mitt liv rulla vidare - en bajsblöja står på tur och så vill Linus att jag läser en saga. Anders är på golfkurs och Klara på fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback