5/10; söndag

Igår var en dag - utan en massa planerat, utan en massa måsten. Vi fyllde den ändå. Jag red en långrunda tillsammans med Charlotte, Peder och Madde runt Bergundasjön. 27 km på mindre än 2 timmar. Anders tog med barnen och Agnes och sprang Gummiloppet i Rydaholm. Klara och Agnes sprang 8km på 43 minuter. Vi samlade vid lunch. Och åkte på A-lagsotbollsmatch med ungdomslagen intågandes innan matchstart. På kvällen kom Martina och Henrik. Det var ingen svår dag. Idag började barnen och jag i gympasalen, Anders spelade golf. Sigge, Klara, Agnes och jag åkte in en runda till stan. Linus stannande hemma. Vi fixade lite höstgrejer till klara. När vi kom hem, mötte vi Anders i dörren och jag åkte och red. En skön hösttur på Nora, med sällskap av Amigo/Kim - en energiboost. Anders hade lagat god mat. Läxan var gjord. Anders åkte på innebandy och vi åt. Nu är barnen ute en stund - och snart är det läggdags. Helgen är över. Men solen har skinit på oss i helgen. Batterina är laddade så gott det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback