1/12; tisdag

Jag vaknade i natt. Av mitt eget skrik? Axeln hade hoppat ur led. Kroppen är inte på sitt bästa humör just nu. Handleden gör ont - sedan ett par veckor tillbaka. Ryggen - även om den faktiskt sakta blir bättre - så är den inte bra. När man har ont tror man att det kommer vara så för alltid... När man inte har ont, så minns man inte riktigt hur ont man hade... Det är ju inte bästa tiden att inte vara på topp. Betygen ska sättas, och innan dess ska bedömningar och rättningar av olika slag göras. Julklappar ska inhandlas. Och julkänslan infinna sig - men allt har sin tid. En sak i taget. Närvaro där jag är. Andetag för andetag.  Imorgon åker jag till Jesper. På torsdag är det julbord. På fredag är det ridning och umgänge med vänner. Sen är det helg. Igen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas snart din kropp är bättre! Hälsa gärna till Jesper från mig. Kram från Mia

2015-12-02 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback