9/4; söndag

Varför är det alltid så? Att när jag har bytt i sängarna händer något... så att jag måste byte igen?! En stilla morgon. Sovmorgon. Linus kommer in. Och undrar varför det är blött vid fotändan. Myggan har spytt. På lakan och täcke. Jag kapitulerar och stiger upp. 

Slänger in en maskin. Drar igång tumlaren - igen... det ligger redan en tvätt utanför tumlaren som väntar. Och snart en till. Vår tumlare fungerar inte riktigt som den ska... Idag måste jag försöka montera upp vindan. Hoppas på lagom vind och sol. 
Jag bestämmer mig för att baka frukostfrallor. Drar igång. Bara för att inse att jag saknar bakpulver... Grannarna har inte vaknat ännu. 
Jag sätter mig ner och dricker kaffe... och väntar. Det behöver jag ändå träna på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback