5/3; söndag

Vasalopp 9 mil på skidor. Jag hann se starten innan jag drog till stallet för att rida blyte. Förbereda oss på vår uppgift om knappt tre veckor. Enstjärnigt i Danmark. 8 mil. 

I vårt förhållande - blytes och mitt - är det framför allt han som står för kraften och jag för hjärnan. Han springer till jag säger stopp eller sväng... jag parerar och planerar. 2 mil i galopp idag. 
Sedan åkte vi - Kim, Linus och jag - gör att titta på hopptävling - Anna och quissie skulle tävla. Ett stopp på första hindret. 

Anders och Sigge började med hockeyträning. Och nu är killarna på hockey - u20, klara ska debutera i div 2 idag och har därför åkt till Huskvarna. Jag gick en runda med myggan och laddar nu för femmil i soffan. Senare blir det innebandy för Anders och gympa för mig... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback