26/11; söndag

Idag har familjen tjänat 1500kr när jag klippte klara och Sigge och klara klippte mig! 
I fredags hade jag tjejkalas. Glögg. Vin. Bad. Skratt. Högt och lågt. Det är ganska få tjejkalas den här tjejen har varit på. Jag har hoppat över den fasen. Tokfester ersattes av studentfester. Parmiddagar ersattes med familjetillställningar. Allt har sin charm. 
Ryggen värker. Det strålar ner i benet. Det gör ont att böja sig, nysa, skratta, gå, hoppa, rida, gå på toa, sitta... Misstänkt likt diskbråck? 
Vi har fått leverans av farmor - lussekatter, knäck, kakor, pepparkakor... Tack! 
Igår var det två innebandymatcher - en vi st och en förlust. Innebandyträning och ridning. 
Idag hockey, ridning, lek, fika, innebandy...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback