16/7; måndag

Vi hade ordnat det så bra. Hyfsat snabbt efter att flygstolarna hade kokats hittade vi ett fint boende. Vi kollade upp det.  Bokade och betalade en del. Det var skönt - vi kunde koppla av. Allt var ordnat och vi såg fram mot egen pool, hus, laga mat - ett annat sätt att resa än förra årets all inklusive. 
Från noll till hundra.  (null)

Att försöka boka ett boende fyra dagar innan avresa kommer bli svårt. När man dessutom jämför det med det vi hade bokat - blir det ännu svårare. 
Ibland tänker jag att jag bara bil skita i hela grejen. Ibland tänker jag att Antonio inte ska få förstöra...
Det finns säkert en anledning. Nu får vi träna på den här situationen. Men en sak är säker - han förstörde våra sista semesterdagar hemma...
Idag vaknade jag vid fem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback