Efter en hel dag...

... som visserligen har varit bra, men lite torftig. Så ser man fram mot lite vuxensällskap - kanske en promenad medan ljuset fortfarande finns... Linus är på fotbollsträning, och det dröjde innan Anders kom hem - så jag kollade om han kunde plocka upp Linus på vägen. Det skulle bli perfekt. Typ tre minuter senare ringer Anders - han har kört fast i en snödriva, när han skulle stanna och kissa - cirka fem minuter från gympasalen. Jag blev trött. Visste inte om jag skulle skratta, eller gråta. Ibland är det, det lilla dom får bägaren att rinna över.  Han skulle bli tvungen att ringa bärgare - de har nog hyfsat mycket att göra idag... jag hämtade Linus - och föreslog att Anders skulle kolla med Calle ... Calle lovade att komma. Men nu är det mörkt. Och sent. Imorgon är en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback