16/11; lördag

Igår jobbade jag även på kvällen - serverade våra åttor på restaurang Tc.  (null)
En trevlig kväll men idag lider ryggen. 
Sigge och jag åkte tidigt till Karlskrona på innebandy. Och fortsatte till hovshaga sporthall. Det blev vinst i samtliga matcher. 
Vi landade hemma vid 18. Anders drog direkt på fest utan att passera hemmahuset. 
Jag har landat i soffan efter matlagning och promenad med hunden. Helt slut. Ryggen värker. Imorgon är en ny dag. Hockeyturnering i rydaholm. Innebandy med speakeruppdrag. Och så skulle jag gått några vändor på huseby med pållarna på ponnyridning - men de klarade sig utan mig. Jag hoppas kunna rida en liten runda. Men vi får se... Insha'Allah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback