19/11; tisdag

Jag fick ett sms. "Kommer ni upp till Stockholm innan jul?" Jag trycker bort det. Är det långt till jul? Eller nära? Jag vet inte. Jag har tappat tidsuppfattningen. En sak i taget... 
Jag kom hem vid 16 - jag hann ut en runda med hunden och slänga i mig en macka innan jag landade på sigges innebandyträning 1645 inne i stan. Anders och klara åkte på match i Värnamo.
Medan Sigge tränar - handlar jag. 
Vi kör hem. Och jag möts av en hund som har rullat sig i något. Jag sätter på pastavattnet och duschar hunden. 
Killarna och jag äter. 
Min väska luktade skunk och behövde saneras. Jag tömmer den.  (null)

(null)
Det här och mycket annat fanns i den. Det som inte finns i en kvinnas väska - finns inte? Jag slänger in väskan i tvättmaskinen. Jag har ingen aning om man kan göra det... (null)
Jag hoppar in i duschen. 
Snart ska jag lägga mig jämte Sigge i sängen och läsa - de har läsvecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback