6/10; söndag

Jag inledde helgen med jobbfest i oktoberfesttema.  (null)
I lördags satt vi och åt lunch när det lät som en hagelspruta mot huset. Det var bonden som hade en dålig fag på jobbet. Kalkon hade klibbat ihop som stenar och skvätte på hela vår hussida och biksida.  (null)
Jobbigt för oss - och för honom. 
I natt åkte Anders till Riga. Han försov sig - jag vaknade 20 minuter innan samlingen. 
Och jag har rensat avlopp.  (null)

(null)
Det här var bara början... 
Och så har jag försökt platta till efter grisarna.
(null)

Och så har jag ridit. Sigge har haft hockeyträning. Vi har handlat skor. Nu väntar gympa innan sängläge. Min rygg är inte bra, så vi får se hur det går.  (null)
Jag har fått lite besked från röntgen - men missade när läkaren ringde ger mig i fredags. Men diskbråck och fasettledsartros var ett par "fynd". Bryt ihop - och kom igen! Det är ju liksom den här kroppen jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback