200602; tisdag

Eller är det 200206? Idag hade jag inte min bästa dag på jobbet... Betygen skulle deffas.  Typ 300 betyg. Det är inte svårt. Jag hade fört in dem redan i fredags. Och skrivit skriftlig bedömning för dem som inte når betyg. En extra vicktimme... Nästan klart... Lite snabbt skulle jag deffa. Lite för snabbt.  Ändrade. Glömde spara. Missade att ändra ämne. Vår allt-i-allo fick rädda mig på jobbet. Låsa upp betyg. Lät mig göra om och rätt. Skrev ut och skrev under. Med 200206... fick skriva ut igen... Nu tror jag att det är rätt... 
Och så kom åskan. Blixten slog ner i en lada nära stallet - det fanns inga djur i ladan och ingen kom till skada, men ladan brann ner.  (null)
Jag red en runda ikväll. 
Huvudvärken sitter i pannan. Betygen. Åskan. 
Klara har bakat rabarberpaj. Lugnet sänker sig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback