Uppdatering...

Medarbetarsamtal. Skratt och tårar. Jag vill så mycket. Men jag hinner inte...
Lektioner. Bra lektioner med klargörande. 
En snabb lunch. 
En lektion till...
Och så ligger det en medalj på min plats.  (null)
Jag Fyller i bedömningar. Läser och begrundar eht-planen och skickar synpunkter till rektorn. (null)
Hittar en godisskål.  (null)
Betar av högar. 
Kör hemåt. 
Går en runda med hunden. 
Jag ser färgerna. Känner lugnet sänka mina axlar.  (null)

(null)

(null)
Ikväll väntar match och speakeruppdrag. 
Helg. 
Höstlov. 
En fördel med att vara Lisa är att det går fort åt alla håll. Ett samtal, lite tid, en medalj, en godisskål, en runda och en stundande helg - då finns det hopp om att se, känna och vara. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback