5/9; lördag

Idag spelar Anders km. Han skulle upp tidigt. Strax efteråt väcks jag av att myggan kräks i sängen, ner över golvet. Det var bara att stiga upp - lägga in en maskin och torka. 
Jag åkte till stallet, tidigt. För att hinna med resten av dagen. 
Klara skulle ha laget hemma på lunch innan match. När jag kom hem rusade jag runt med dammsugaren och trasan innan Sigge skulle på hockeymatch. Och så hann jag visst klippa honom...
(null)

Nu sitter jag och väntar (de har inte öppnat upp för publik ännu) tänkte ta en kik på Grand. Innan det är dags att hämta honom och ta en lunch innan nästa match - innebandymatch för damerna inklusive speakeruppdrag. 
Ikväll väntar kräftskiva. 
Det är tur att jag innehaver logistiska skills utöver det vanliga och är en effektiv människa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback