14/4; onsdag

Idag har jag större förståelse för de som hör dåligt, de som har hörselnedsättningar eller är döva... Jag vaknade i en bubbla. Imorgon har jag ett planerat - ett inplanerat besök på vc eftersom Anders var förkyld vid det förra planerade. Jag har länge haft ett sus, framför allt i ena örat. Igår tog jag - som man ska - örondroppar - och idag vaknade jag med att vaxet hade svällt och stoppat upp fullständigt i hörselgången... Jag försökte få tiden imorgon flyttad till idag alternativt att skolsköterskan kunde fixa det... men jag fick leva i min bubbla idag och därmed ökade förståelsen...
Efter lektionerna åkte jag hem och hade ett möte - innan dess hann jag slänga in en tvätt. Och så gick jag en runda med hunden. Grubblandes på morgondagens lektion - någonstans i bakhuvudet. Och så kom idén - som så många gånger tidigare på promenaden eller ridturen, så det var bara att dra fram datorn igen när jag kom hem. 
Nu hejar vi på lakers igen!  (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback