5/1; tisdag

Snurrar i huvudet. Ångesten lurar i kroppen. Lite oro. 
Fick en fråga.  (null)
Försöker svara. 
(null)

Jobbar lite samtidigt. Fick ett mail. Och fick jobbångerst.  (null)
Jag är kallad till typ alla möten vilket gör att jag inte får, i stort sett, någon tid till egen planering. 
Och så snurrar tankar med renoveringssug/behov. Kanske satte Grand designers lite griller i vårt huvud. Vi trivs med tomten. Och till viss del med huset - men det kunde stå ett annat hus på tomten... skulle man byggt nytt? Renovera? Vad är möjligt?  (null)
(null)

Ny fasad? Nya fönster? Skjutpartier fram?  Öppna upp vardagsrummet? Hur blir det med dörrar? Element? Tak? Enhetligt. Lite modernare.  (null)
Drömmar. Vad är verklighet? Vad är möjligt och realistiskt? 
Jag red en lite runda med hunden idag också. 
Och så var killarna och jag på agilitybanan med maxi. Hon är duktig. Men trots att jag inte tror att hon någonsin kommer erbjudas en tävlingskarriär kan jag bli irriterad när killarna "gör fel", det sitter i min ryggrad. Gr rätt förutsättningar. Var tydlig. Ge ett kommando. Belöna. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback