16/8; onsdag

Idag började jag dagen med kaffe och migräntablett. Samtidigt som jag försökte komma i kontakt med 3 för att få min nya klocka att fungera. 
Överlämningar av nya elever. 
Planering med mina kollegor. Hands on. När vi är som bäst. Struktur. Ordning. Fokuserat. Gemensamt. 
När vi kom hem blev jag avsläppt i skogen av klara. Svampplockning och löpning hem med svampen i bh:n.  (null)

Jag fick sms av klara som ville att jag skulle boka biljett till grace så jag stod beredd med högerhanden på knappen samtidigt som jag lagade ris med koreansk köttfärs med vänsterhanden.  (null)
Sigge är på sin första isträning för säsongen samtidigt som Linus sitter framför lakers första träningsmatch. Hösten och vardagen har rullat igång. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback