20/8; tisdag

Rsd1121 en tidig augustmorgon i sin vackraste skrud, med älvorna som dansade över sjön. 
(null)
Lugnet före stormen. Idag kom eleverna och plötsligt sjöd tc av liv igen! Jag började dock jobbdagar med att klippa en kollega. 
(null)

Ett par småmissar: jag försökte påkalla uppmärksamhet när hela vår nya klass (7d) gick fel i korridoren genom att skrika på 7f… och jag sa tlll en elev att jag inte hade 8d - men jag var just på väg till lektion med just den klassen… 
Jag åkte direkt till stallet och möttes av en halt häst… jag tittade i hoven och såg en stor Sten som hade kilat sig fast i skon. Efter lite lirkande fick ja loss den. 
(null)

(null)
Efter en ridtur kom jag hem till lagad mat. Åt och satte mig i soffan. Trött. Dränerad. Och i ser att tv4:s  nya serie "över alla hinder" har kommit ut och fötter mig tacksamt i soffan. 
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback