Jobbigt...

Dagen har varit bra till att börja med...

Jag var hos frissan - jag tog med "mitt A-barn, min trötta bebbe, min snälla bebbe"... - min älskade lilla son. Han sov hela tiden medan jag färgade och klippte mig, och medan jag gick en sväng på stan.
Sen åkte jag hem och en god vän med söner kom och hälsade på innan det stora elddopet - Prästen skulle komma med sina obehagliga frågor - som visade sig att de inte alls var så obehagliga...
Sen åkte vi och handlade - en massa mat, och en massa grejer ill trädgården.

Sen började det bli sämre...

När vi kom hem - kom min mamma och pappa. Pappa stannade ute hos Klara som provade sin nya kratta, och då berättade mamma att pappa bara sluddrade... Han lät som om han var stupfull! Något har hänt... Jag tyckte definitivt att de skulle åka till sjukhuset - men min pappa är envis, så jag vet itne om de gör det...
Sen hittade jag tvätt i maskinen - Linus blöja hade läckt igår och idag och gårdagens kläder låg i maskinen - tyvärr hade Anders missat att ta någon tabortgrej på, så fläcken var delvis kvar. Nu är frågan om fläcken går bort på hans nya, fina tröja som jag köpte åt honom i Stockholm - och som han inte la i maskinen igår...

Nu hoppas jag att den kommer sluta bättre...

Anders premiärgrillar - Humpe, Malin, Hedda och kanske mamma och pappa (om de inte åker till sjukhuset) kommer och äter middag. Och så hoppas jag att, när maskinen är färdig om ett par timmar, så är fläckarna endast ett minne blott! Och förståss hoppas jag att pappa åker in till sjukhuset och att det inte är någon fara med honom! Just nu känns det väldigt jobbigt och jag fick en kraftig huvudvärk efter en stressig dag.

Hoppas att er dag har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback