BVCkoll idag; 15 augusti

Lite kinkigare än vanligt, vår lilla solstråle... beror det på tänderna  eller förkylningen eller någon helt annat? Men just nu sover han i bilen efter vår turne - Klara skulle till tandläkaren och Linus till BVC.

Inga hål på Klara och Linus 7månaderskoll idag... 7950g & 72 cm. Fortfarande lite under på vikten och lite över på längden... Dessutom kom en läkare in och kände på en knöl som han har i nacken, på samma sida som är lite stram. Hon trodde dock att det var en lymfknuta. Mamma skulle ringt och frågat hur det gick på BVC - skulle brytt sig så som ingen annan kan göra...

Imorgon ska vi för första gången till sjukgymnasten med nacken. Hoppas att vi får några bra övningar att jobba med.

Exakt 7 månader sedan vår lille man föddes. Tänk vad mycket som händer på 7 månader:
-OS
-fotbollsVM
-friidrottsEM
-skrapning efter förlossningen (av mig)
-pappa fick en stroke
-Linus har döpts
-jag och Anders har fyllt 29...
-Klara har fyllt 4...
-knäoperation (på mig)
-lära sig krypa (nästan)
-lära sig sitta (nästan)
-min mamma dog
-Klara har lärt sig skriva en del ord och rita hus, flickor med många detaljer osv
-bröllop
-... och en massa andra saker - men just nu åskar det våldsamt här, så det är bäst att sluta!


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback