"Mormor trummar"

Innan när det åskade kom Klara och sa "att det är nog mormor som trummar i himmeln". Gullehenne!

Det blev ett hiskeligt väder - blåst, regn och åska i ett virrrevarr. Nu åskar det inte längre, men regnar och blåser. Jag sitter och dricker te. Jag har precis gett Linus mat, efter att han hade sovit i bilen  tills nu.

Jag fick pysselnojja - men vet inte vad jag ska pyssla med. Insåg att jag inte har något bra mönster till den mössan jag vill sticka och stickorna är fel, och garnet... Nä, det får nog vänta... Ska nog leta upp kameran och ta ett kort på gullebarnen som leker nere... Vänta på Anders - men han skulle köpa virke oxå... kaske hinner jag åka och träna mitt knä sen?!

Drick te och värm varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback