Året i stort och smått...

Vad har egentligen hänt? Ett år går fort, och ändå så långsamt... Det fyller så mycket. Glädje och sorg...

  • Linus föddes.
  • Moderkaksrester gjorde att det blev mycket obeahg och tilllslut skrapning.
  • Det var en rikitgt Vinter - med mycket snö. Klara åkte slalom för första gången!
  • Pappa fick en stroke.
  • Linus döptes - en trevlig dag.
  • Menisken sprack och fick opereras och det följdes av träning flera gånger i veckan.
  • Linus nacke var sne.
  • Mamma blev hastigt sjuk och dog. Mamma mitt stöd och Klaras Bästa vän dog... Och satte djupa spår. Livet blir aldrig mer detsamma...
  • Mamma begravdes - en fin dag som vi aldrig glömmer.
  • Halmstadvistelse.
  • Marianne och Tommy gifte sig.
  • Anders och jag firade 12 år.
  • Linus skelar.
  • Mammaledighet med fikor, sångstunder och...
  • Thailandresa.
  • Stockholmsjul.
Vad hände i världen? Minns jag något?

  • Tony Rickardsson fick Jerringåpriset (jag låg kvar på BB).
  • Kajsa satte världsrekord inomhus. 2,08
  • Bobby gick en hesmk död till mötes.
  • OS - med balnd annat hockyguld, sprintstaffetguld, skidskytteguld slalomguld, sprintguld och curlingguld. Var det någon mer som lyckades?
  • Fågelinfluensan spreds över världen.
  • Hagamannen greps - en småbarnspappa som våldtog flera stycken.
  • Natascha, som belv fångatagen av en pedofil, lyckades fly efter åtta årni fångenskap.
  • Carola vann schlager-SM med Evighet.
  • Kungen fyllde 60 år.
  • Tre Kronor fick VMguld!
  • Lordi vinner schlagerEM.
  • Krig i Libanon.
  • FotbollsVM (ni som har läst noga har sett att det har stått EM ett par dagar...) - men mamma dog mitt i så jag kanske inte skriver rätt när jags rkiver att Frankrike förlorade mot (hade verkligen glömt, men suflören Anders viskade) ITALIEN. Jag minns bara Zidans skallning...
  • Sanna Kallur tog guld på 100 meter häck. Christian Olsson och Carolina Kluft vann oxå, medan Johan Wissman tog silver och Kajsa oxch Stefan tog brons.
  • Folkpartiet tar sig in i sossarnas datanätverk.
  • Moderaterna vinner valet och Göran avgår.
  • Krokodiljägaren dör.
  • Saddam avrättas.
  • IKEA öppnar i Haparanda.
  • Libanons inrikesminister mördas.
  • Markus vinenr idol.Christer Fuglesang blev den förste i rymden.
Tja, det var en del saker - säkert en massa jag glömt... Det känns som om det var ett ganska tufft år - men det kunde varit betydligt värre... Och jag tackar Alla som funnits på något sätt i vårt liv i år - hjälpt oss och stöttat oss! Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback