Sista dagen 2006

Jag fick en utmaning på Aff...

År 2006
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nä, jag hopapde inte fallskärm eller så... men jag födde mitt andra barn, var på mammas begravning, opererade knät...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, mamma.

5. Vilka länder besökte du?
Thailand

6. Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007?
Ridning och lugn och ro i själen.

7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför?
15/1: linus föddes och 30/6: mamma dog

8. Vad var din största framgång i år?
Kenzo blev sökchampion efter många års träning.

9. Största misstaget?
Inte köra mamma till sjukhuset... och inte sjukskriva mig när jag skulle rehabilitera knät...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja fick skrapas tre veckor efter linus födelse och operera knät i somras.

11. Bästa köpet?
UJ:n (som byttes mot bugaboon).

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Thailandsresa

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Linus!

14. Vilka sånger/artister kommer alltid att påminna dig om år 2006?
Markus

16. Smalare eller tjockare?
Smalare än 2005, men tjockare än tidigare...

17. Rikare eller fattigare?
Fattigare - att vara föräldraledig ger inte så mycket pengar...

18. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med mamma... Och tillåtit mig att sörja...

19. Vad önskar du att du gjort mindre?

20. Hur tillbringade du julen?
I stockholm hos bror med familj med familjen, pappa och mormor.

21. Blev du kär i år?
Alltid lite kär!

22. Hur många one night stands?
inga

23. Favoritprogram på TV?
Grey

24. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

25. Bästa boken du läste i år?
Tittar mot bokhyllan och inser att jag inte minns så många, men Martinas bok var bra och Mossvikenfruar.

26. Något du önskade dig och fick?
pengar

27. Något du önskade dig men inte fick?
thailandsresa

28. Årets bästa film?
Jag har många början på filmer - men nästan inga slut...

29. Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du?
Jag fyllde 29 och åkte till Karlskrona till goda vänner.

30. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om mamma inte hade dött hade livet kännts mycket lättare!

31. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
Bergochdalbana... och så har jag mest gått i kjuiskbyxor hemma och tofs, annars har det varit mest jeans...

32. Vad fick dig att må bra?
Thailandsresan, barnen och min älskade sambo!


Förhoppningsvis hinner jag skriva mer sen - har ju inte hunnit sammanfatta året ännu... annars får jag göra et när året verkligen är slut! Gott nytt år, för säkerhets skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback