8 minuter

Vad kan hända på 8 minuter? Egentligen hur mycket som helst - om man bara har tur, eller otur...
-Det tar 8 minuter i ugnen för pizzabullarna att bli färdiga.
-Lilleman sover i vagnen utanför - han kanske vaknar...
-Klara tittat på en film - gissa vilken? Törnrosa såklart. Den kan ta slut - och då blir det kris...
-Jag skulle hinna träna lite med kenzo - men jag har redan kört ett pass med honm idag...
-Jag skulle hinna hänga tvätt - men det hannjag göra innan de där 8 minuterna i ugnen började...
-Jag har hunnit kolla in några hemsidor - bland annat webbisar i Kronoberg. Vi väntar, fortfarande på övertid och imorgon tre veckor över på en kompis bebbe... Den skulle kunna hinna födas på de här åtta minuterna...
-Jag hinner tänka på Anders - som kommer hem ikväll om allt går som det ska...
-Och jag hann uppdatera min blogg! Och har fortfarande ett par minuter kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback