19/4: Tja

Lätt är det inte att välja - och inte blev det lättare nu... Anders la in bilderna igår när jag var och red. Inga lysande bilder... Vi fick ta dem snabb - batteriet var nästan dött och jag hade superbråttom. Vi får se hur det blir.

Limpan och jag har gått en promead med hundarna i regent idag. Sedan tränade jag rutan med Kenzo - just nu går det Dåligt. Han hittar inte den, och ofta blir det ett skall när jag skcikar iväg honom. Nu vill jag bara ut och träna igen... Suck!

Men först en kopp te och Grey. Sen får vi se...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha ha!! Jag håller oxå på att välja glasögon! Det är inte lätt! Vi har ju haft samma glasögon innan så vi kanske ska välja samma nu oxå! Kram Hanna

2007-04-21 @ 21:19:22
Postat av: Lisa

Det vore nog det bästa - om du valde först den här gången - så kan du beställa ett par till mig oxå! Jag fick ju denna knäppa id'e (att kolla synen) när du hade gjort det - så egentligen är det ju ditt fel?! Och dessutom skulle jag egentligen Bara BEVISA att jag faktiskt ser Bra nu!
//L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback