4/4; sol igen

Idag är det sol igen.
Lilleman sover fortfarande.
Klara och jag har ätit frukost och nu borstar jag tänderna.
Kanske kommer en kompis till Klara idag och leker en stund.
Träningen igår kväll på klubben med Keno gick otroligt bra. Rutan och apporteringsdirrigeringen gick superfint! Lugn och fin var han. Det är härligt att köra när allt stämmer!
Ikväll är det ridning, kul!
Och innan dess ska vi nog hinna både dammsuga, pyssla lite här inne, leka och vara ute (lilleman Älskar att vara ute!).
Och så laddar jag för Ullared imorgon med Helen och Teresia.
Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Det var så himla kul att se när du tränade med Kenzo igår, Elle och jag var grymt imponerade!
Har letat efter receptet på kakan, hittar det inte.
Ha en skön dag!
//mia

2007-04-04 @ 10:04:46
Postat av: Lisa

http://flisas.blogg.se/101006131549_chokladtosca.html
jag sökte bara efter det och hittade det!
Och tack för berömmet - det kändes riktigt bra igår! Han är så härlig! Ni var oxå duktiga och jag hoppas verkligen att ni klarar appellen på fredag!
//Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback