lista 2007

Denna lista - om än lite modifierad - tog jag härifrån...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gifte mig - förhoppningsvis för första och sista gången - även om det var en underbart härlig dag! Prövade floating.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga löften...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag - humpe och malin, samt Lina och Stefan - var det fler?

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Bästa minnet?
Det måste vara bröllopet!

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mamma - men det är väl omöjligt? Eller? Så overkligt som det känns ibland att ha förlorat henne för alltid - så kanske det inte är omöjligt? Snälla säg att det inte är det!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Återigen - 20/10 - vår bröllopsdag. Men det finns faktiskt många roliga dagar att minnas.

8. Vad var din största framgång 2007?
Kenzos brukschampionat - som Anders, kenzo och jag tillsammans med många vänner har lyckats åstadkomma!

9. Största misstaget?
Ja du - det är väl när jag pratar utan att tänka först, så det finns väl en del tillfällen att välja mellan...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Återigen opererat menisken i knät. Och så blev det en spricka i handen dagen innan bröllopet. Klara hade scharlakansfber och Linus lunginflammation, samt skar sig i foten och fick pencillin.

11. Bästa köpet?
Hondan tror jag.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
bilen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
kärlek och vänskap

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Svårt att minnas låttitlar... Men pankrocker var en favorit.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Sakta men säkert har jag lärt mig att leva utan mamma - accepterat? Nä. Svackorna var mindre djupa - så jag var nog gladare i år än förra året.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske tränat Keno mer? Och tränat knät - det gick hyfsat bra efter första operationen, men efter andra var dt svårt att få det att bli av...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
grubblat och saknat mindre...

18. Hur tillbringade du julen?
I Moheda med trevlig släkt. Och såklart var vi hos Sjödahl på förmiddagen!

19. Blev du kär i år?
Alltid kär - kärare för varje dag.

20. Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar nog ingen. Möjligtvis dumma expediter...

22. Bästa boken du läste i år?
Jag har hört och läst mycket i år... Camilla Läckberg, Anna Larsson(?), Gravidchock.

23. Största musikaliska upptäckten?
-

24. Något du önskade dig och fick?
Ett underbart bröllop - finare, trevligare och roligare än vad jag vågat drömma om...

25. Något du önskade dig men inte fick?
En thailandsresa - men vi är på god väg!

26. Årets bästa film?
Har inte varit på bio i år... Och har många bra början, men nästan inga slut på filmer...

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Firade med goda vänner.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det nog alltid... men inget som jag kan säga direkt...

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Jag ser nog inte ut på något speciellt sätt - men har kortare hår och oftare leggings...

30. Vad fick dig att må bra?
Familj och vänner, djuren och kärlek

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
absolut ingen

32. Vem saknade du?
Mamma

33. De bästa nya människorna du träffade?
Jag lärde känna mitt nya arbetslag bättre - och det är trevligt.

Jag svarade snabbt - nyårssuppen ska tillagas, men jag hoppas att jag var någelunda sanningsenlig!

Kommentarer
Postat av: Pingismästarna!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Nu viker mörkret undan =)

Gott nytt år på er fam. Jörnehag

2007-12-31 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback