snodd lista...

Jag snodde den från Tårtmamman! (http://tartmamman.blogg.se/index.html)

Vilken svordom använder du mest?
Aj som satan - det insåg jag när Klara började säga det...
Äger du en iPod?
Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Anders har en ställd på ca 7 - men oftast har jag kört upp honom innan dess och stängt av klockan!
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej - bara mina fårtofflor som hänger på jämt!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Gillar faktiskt att både plåta och vara med själv.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En thilandsresa!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej
Vad åt du till middag?
Potatismos och köttbullar.
Använder du huvtröjor?
ja, ibland
Kan du vissla?
Nej...
Finaste Svenska dialekten?
Vet inte - men dialekter är charmiga!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Bergådalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det tror jag säkert men ja skulle föredra om de sa det till mig!
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ronja Rövardotter!
När flög du senast?
Från Thailand
Pratar du några andra språk?
Lite Engelska, lite tyska
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Tja, men det ska gå fort!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej.
Vad har du med dig in på bion?
Det vet jag inte - för jag går Mycket sällan på bio...
Gillar du att flyga flygplan?
Ja
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
ärlighet
Gillar du din boendesituation?
Ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Många - helst åtta.
Äter du frukost dagligen?
Ja, men inte mycket...
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Tja, ibalnd rör det till sig, men oftast är det ett rättså behagligt tempo.
Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Det hände - men inte så ofta...
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, fast inte på nätet...
Tror du på liv på andra planeter?
Ja, fast det är inget som jag funderar så mycket över...
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Person och person - det var väl Kenzo. Annars var det nog Klara som gick in till Lillebor i dag på morgonen - klockan var väl visserligen 8.15 - men jag tyckte inte att han behövde vakna ännu... Men vakna det gjorde han... och innan dess var det grannen som tuttade på fyrverkerier klockan 16.30 på nyårsafton när våra hundar var ute...
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag har både manliga och kvinnliga vänenr som står mig nära...
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Humpe valde det.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag bryter ihop och kommer igen... Finns liksom inget val...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Jag är ju otroligt dålig på filmer!
Tycker du om att krama folk?
Ja
Vad skulle du helst inte göra hos ett förhållande, kyssas eller kramas?

Måste man välja?
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle nog bli smickrad ändå. Men avböja...
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Carola och Lena PH.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Det vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback