21/3; effektiva jag

Idag har jag förutom att göra frukost till barnen och pannkakor till lunch (med fullkornsmjöl - blev hur bra som helst!) - hunnit städa i bokhyllan (Linus drar ut alla böcker, men nu har jag pressat in dem, så det blir svårare att få ut dem för honom), sen har jag pysslat lite med några blommor, dammsugit, kammat hundarna, tränat Kenzo (framåtsändande, fritt följ, rutan, apporteingsdirrigering) - Linus lekte i sandlådan med Klara och Annie, helt plötsligt ser jag honom sitta och tutta (han använder inte tutte - vägrade totalt när vi erbjöd honom det när han var liten...) men nu hade han hittat Amandas napp som försvann spårlöst tidigare i vintras... I eftermiddag ska jag försöka fixa lite med jobbet, kanske byta gardiner, kankse bygga något som skyddar vår rabbat från envisa hundar, fixa lite med tvätten, vattna blommorna, kanske hinna titta på något inspelat program, fika och ladda för ridningen ikväll. Men just nu luktar det stinky från en blöja...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

min systerdotter började med napp när hon var 1 1/2 så det är aldrig för sent ;-) Fast det är bara hemma hon blivit en riktig tuttlisa, på dagis har hon den inte ens med sig....märkligt vad dom kan få för sig de små liven!
Ha en bra dag!
*Kram*

2007-03-21 @ 13:14:45
Postat av: Lisa

Tja, man kan aldrig så noga veta... men jag ser ingen anledning till att han ska börja med napp nu... så det får han nog inte! //L

Postat av: Helen

Låter som en härlig dag! Längtar lite (mycket) efter att träffa dig. Kanske i heglen? kram Helen

2007-03-21 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback