Mors dag

Jag läste en artikel i Aftonbladet om Mammor... Jag känner igen mig - även om jag till skillnad från artikelförfattaren har syskon, pappa och barn - jag saknar min mamma och jag skriver under på det som hon avslutar artikeln med: " Det enda jag som föräldralös kan göra på mors dag är att tänka på min mamma, kanske tända ett ljus för henne. För även om vi aldrig firade mors dag medan hon var i livet, har dagen fått ett nytt värde för mig.Jag hoppas innerligt att ni som har era mödrar i livet verkligen låter dem veta att ni uppskattar dem: inte nödvändigtvis just på mors dag, men i största allmänhet. Ta vara på era föräldrar. En dag är det för sent. Den dagen kan tyvärr komma mycket tidigare än någon anar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback