kväll

Anders åkte på föräldramöte. Jag stannade hemma med barnen, Linus var trött, så honom har jag stoppat i sängen nu. Ska väl fixa bröllopsagendan framåt kväll, det är en del pyssel. Men mest är det roligt. Men det ska bli rättså skönt när det är söndag... Det är så många känslor i omlopp. och en kan inte stanna... Tänk om vi gift oss medan mamma ännu levde... Hon hade varit lycklig. Jag hade varit lycklig. Jag kommer vara lycklig. Men vi kommer att sakna henne. Fick en låt i huvudet - fin... Här kommer texten:

Kärleken är (En ängel flög förbi)

Här, i den stilla gryningen
Kan jag känna, allting andas igen
Dom tunga molnen, drev
iväg med vindarna
Inga tårar ifrån himlen
blir till regn
Vi hör orden i en sång, som
finns kvar här i våra hjärtan
Nu, i lugnet efter storm

En ängel flög förbi,
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende
på vår jord,
Som en sol som värmer oss
Och som himmels stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets
skeende - med en tro:
Kärleken är

Och när natten sänker sig
Är vi trygga i varandras
andetag
En vind, som smyger sig
hit in, bär en doft utav vilda
rosor

En ängel flög förbi....

En ängel flög förbi,
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Och som himmels stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets
skeende - med en tro:
Kärleken är

Text: Ingela Pling Forsman
Musik: Bobby Ljunggren & Håkan Almqvist

Nu ska jag gå och krama lite på min älskade Klara innan hon ska krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Meta

Vad roligt att ni ska gifta er!!!! Förstår dig att någon saknas där för dig men jag är rätt säker på att hon är med :) bara i ett annat rum som du inte kan komma in i! Stort grattis och lycka till på lördag! Kram från Meta och odjuren

2007-10-17 @ 13:48:50
Postat av: Anna I

Kära Lisa & Anders.
ta nu vara på morgondagen och njut i fulla drag. Jag ska tänka på Er!

2007-10-19 @ 13:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback