Lite bättre!

Kanske har det vänt!
Efter att ha varit riktigt dålig i eftermiddag, och hela dagen, med över fyrtio graders feber, så fick han en alvedon och kunde till och med leka med sina bilar en stund i kväll. Han stoppade in några tuggor mat! Han gick omkring! Nu ska han snart stoppas i säng, och så får vi hoppas att han är piggare imorgon. Imorgon kommer farmor passa lillebror, så det vore skönt om han var lite piggare! Det har kännts riktigt jobbigt ibland idag när jag har sett honom, helt apartisk, trött och febrig.Tårarna svämmar över. Jag känner mig ensam. Vill ringa mamma, dela min oro, be henne komma hit, ge mig lite råd - jag har sagt det förr - jag saknar henne väldigt mycket när barnen är sjuka. När hon knappt var ett samtal bort, hon fanns här då, pussade på Klara och delade min oro. Förstod mig. Hade tid. Alltid. Inget krångel. Hon ville bara vara nära... Och jag ville bara ha henne här!
Men.
Bara han är piggare!

Kommentarer
Postat av: farmor





Tack Lisa !kramar

2008-08-26 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback