inte bra

...låtarna alltså. Det var inte många bra låtar.

Jag skrattade just gott åt Klara som skulle gå och lägga sig, när hon sa att hon kanske kunde leka med någon imorgon - kanske Oskar... sa hon drömmande. Han är verkligen söt, speciellt när man ser honom...

Hoppas att jag snart orkar lite mer - Klara tyckte att jag lät lite piggare när jag skrattade åt hennes påfund ikväll. Men oj vad det bränner när jag andas in. Och fy vad jag är trött på att se den här familjen som en levande smittohärd, en potentiell smittokälla - som man måste kalkylera och beräkna, försvara och förklara innan man träffar folk. Små baciller finns överallt. Och hittills i år - har de verkligen funnits i vårt hem. Men nu vänder det, snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback