26/8; 15 år!

Man kan nästan inte tro att det är sant. Anders och jag har hållit ihop som ler och långhalm i 15 år idag! Känslan finns kvar. Samhörigheten. Kärleken. Inte för en sekund har jag funderat över att jag inte skulle vilja leva mitt liv tillsammans med honom. Däremot kan jag känna en stor rädsla när jag tänker på motsatsen... Det är så självklart. Så kompromisslöst. Så enkelt. Jag tror att vi är gjorda för varandra! Kanske beror det på att vi var så unga när vi träffades - 17 år. Allt jag minns är tillsammans med honom. Jag är hel. Jag är tacksam.
Ikväll har jag ridit. De gick bra. Nu är det Sugar rush, och sedan läggdags!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Grattis till era 15 år, ni passar så underbart bra i hop. Och vi som kännt er länge, minns, hur lycklig Lisa var när hon berättade om sin Anders för första gången. Kram Lina

2009-08-26 @ 21:48:30
Postat av: Hanna

Så fint....

2009-08-28 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback