14/7; tisdag

Solen har skinit idag! Vi har varit på Eköholm och på blåbärsön - där det är sand och långgrunt (och såklart blåbär!)! Varför ha vi aldrig varit där och badat förut? Sedan åt vi pizza vid bryggan, och Anders, Sara och Henke testade att åka vattenskidor och wakeboard efter hyttebåten. Det gick. Lite sakta, men det gick.

Och vad det gäller kompass, GPS och allt annat - jag försökte med solen, men den försvan, dessutom hade jag gömt att titta vilket håll den var när jag gick ut... Och när Anders sa att jag skulle gå mot solen - så gorde jag det, men jag hamnade nog helt fel ändå... Kanske var inte livet lika roligt då? Kanske var det inte så lätt att vara människa då? Dagens citat: "Det är fan inte så lätt att vara människa som folk tror." Taget från den här
bloggen. Men just idag är det ganska enkelt,  just idag tar vi dagen som den kommer, njuter av solen och lever livet. Andra dagar är det som Martin fick höra på golfbanan igår, när han sa att det inte var så jävla roligt, så sa en snubbe till honom "somliga ska inte ha roligt"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback