K!


Klara får avsluta dagens kortuppladdning. Det finns inte mer med diskutrymme... h dataansvarig är fortfarande på sjön på jakt efter storgösen. Men Humpe - och alla andra - nu har ni fått halva vår sommar i bilder! Man inser att i har det hur bra som helst - visst finns det saker jag skulle vilja ändra på. Vissa saker är lättare att ändra på än andra - men i det stora hela har vi det bra, fint. Så mycket kärlek. Och när man tänker efter så är det ju det som räknas. Att leva här och nu. Bli älskad, och känna kärlek. Finnas. Vila i nuet.
Jag stängde av "Morden", skruvade upp Uffe, tittade på bilder, delade av mig till er. Minns. Lever. Andas. Skyll på stjärnorna - skyll inte på mig... Lycklig, lycklig... Gå ut på klippan och be... Öppna landskap... Kär och galen... Älskad och sedd... Aldrig så lycklig som tillsammans. Men just nu är jag nöjd i min ensamhet - med min Bailys, datorn, stjärnorna, bilderna.

Kommentarer
Postat av: Humpe

Tack för bilderna!

2009-07-22 @ 08:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback