och så blev det marängtårta!

Det får bli sista bilden för idag. Snart ska jag hämta K hos en kompis, fortsätta in till stan - och Helen och Ulf. Anders komemr dit. an spelar tennis. Jag kämpar med Linus kisseri. Mest i byxan. Måste stanna och köpa fler kalsonger! Men nu ska det bli lite kaffe. På förmiddagen var vi hos Eric och Sandra och fick kaffe. Skulle kanske dammsuga oxå, och vattna blommor. Men är inte säker på om jag hinner/är sugen... Jag har haft migränkänning i tre dagar. Fått ta tabletter tre dagar i rad, skjutit det framför mig? En natt mådde jag så illa, så jag trodde att jag skulle kräkas.
Aders påminde mig om en go kommentar igår. "Linus är du en pojke?" "Nä, en nakenfis". Han pratar mer och mer, får ihop meningar. Nytt ord för idag är "allihopa" och klokrent "krokodil".Och så har han börjat fråga vad klockan är.
För att se alla bilder får du klicka ute i marginalen på "juli" eller "bilder".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback